راه مس به بالا جدول به هیچ وجه کج نشده است
نوشته شده توسط : perana

تمرکز مس غالب بر ترس و اعتماد به نفس کاذب

هرچند مس امتیاز بازی با رایکا را از دست داد اما آنچه که این تیم به هیچ عنوان تباید از دست بدهد، ایمان و اعتقادی است که به تیم خود دارد و باید با همین ایمان در بازی های پیش رو بازهم ثابت کند که همچنان تیم محترم و مدعی بازی هاست.

مجموعه تیم این فصل مس کرمان که با وجود از دست دادن امتیازهای ابتدای فصل، خیلی به موقع خود را در جمع مدعیان آفتابی کردند، برای طلوع بزرگ خود در صدر جدول اصلا نباید حسرت بازی های خود را بخورند و شاید شکست در بابل مهمترین درس خود را با همین موضوع به مسی ها پس داد که در هفته های پیش رو برای این تیم، باید برابر حسرت یک تابلوی بزرگ ورود ممنوع نصب کنند.

مس اگر ایمان کامل به کار خود داشته باشد و مجموعه این تیم بدانند که ابزار لازم برای موفقیت را در اختیار دارند، هیچگاه برابر حریفان ریز و درشت، دچار استرس هایی بابت از دست دادن امتیاز نمی شوند و در مقابل همانند مقطع طلایی خود در نیم فصل اول، با گام های مطمئن، امتیازهای لازم را به جیب خود خواهند ریخت.

مس نه نیازی به اعتماد به نفس کاذب دارد و نه باید در استرس از دست دادن امتیاز غش کند... این تیم آنقدر مجهز و مطمئن هست که با تکیه بر تمرکز و قدرت خودش، در بازی های پیش رو، امتیازهایی که از نان شب واجب تر هستند را به حساب خود واریز نماید.

شاید تجربه های فصول قبل در این مقطع هواداران مس را نگران بسازد اما شاگردان مجتبی حسینی بعد از بازی با رایکا نشان خواهند داد که تعطیلات نیم فصل نه آن ها را از فرم ذهنی و فنی بازی ها خارج کرده است و نه راه آن ها برای رسیدن به بالای جدول کج شده است.

بازی با آرمان گهر دقیقا همان فرصتی است که مس نشان می دهد آرمان های این تیم با توان خود بر پیروزی بازی به بازی رقابت ها و فتح پله به پله جدول بنا نهاده شده است و مس کرمان برای این کار قدرت و تمرکز لازم را کاملا در اختیار دارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: